این احتمالاً جذابترین خودرو آفرود دنیا است [تماشا کنید]
[ad_1]
دوج وایپر هرگز یک وسیله نقلیه آفرود نبود. این خودروی کم شیب، اسپرت و خشک برای لذت بردن از جاده های پر پیچ و خم و بزرگراه های هموار ساخته شده است. اما ظاهرا کانال یوتیوب SuperFast Matt او این را باور نمی کند.
یک سال به جداسازی، برش و مونتاژ نسل اول قرمز Viper از دهه 90 گذشت. پروژه اکنون به جایی رسیده است که شرکت کننده به اندازه کافی احساس راحتی می کند که ماشین را بیرون بیاورد و یک دور آزمایشی کامل از جمله دریفت کردن، پریدن و رفتن از روی سنگ ها را انجام دهد.
علاوه بر گلگیرهای حجاری شده و لاستیکهای چاق و آفرود، پایههای تعلیق جلوی سفارشی برای کار با شوکهای غیر نساجی طراحی شدهاند.
در عقب، سیستم تعلیق کارخانه Viper به طور کامل برداشته شده و با یک اکسل یکپارچه Jeep Wrangler Rubicon جایگزین شده است که دارای دیفرانسیل قفل کننده است. موتور 10 سیلندر 8 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس شش سرعته Tremec T-56 دست نخورده باقی مانده است.
دیفرانسیل قفل آفرود وایپر حرکت را آسان تر می کند، اما حتی با رادیاتور ارتقا یافته، دمای مایع خنک کننده بالاتر از حد انتظار است. در حالی که صخره نوردی در سرعت های پایین انجام می شود، فقدان گیربکس کمکی تنظیم گشتاور در سرعت کم را دشوار می کند.
به لطف استفاده از لاستیکهای بزرگ و شوکهای سفارشی، پرشهای متعددی با Dodge Viper آفرود انجام شد و به خوبی آنها را مدیریت کرد. با این حال، پرش ها منجر به پاره شدن برخی از قسمت های تزئینات داخلی خودرو و جدا شدن برخی از قسمت های سیستم تعلیق سفارشی شد.
[ad_2]