8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardتپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقایق

آژانس تبلیغاتی دیجیتال تپسال اعلام کرد در معامله ای به ارزش 50 میلیارد تومان به پیمانکار انحصاری تبلیغات در پلتفرم ترامپ تبدیل شده است.

پلتفرم ترومپت که یکی از پلتفرم های ایرانی در زمینه نیازمندی ها است، گفته می شود در 10 سال فعالیت بیش از 35 میلیون بار نصب شده و توانسته در زمینه های مختلف از جمله واقعی به کاربران خود خدمات ارائه دهد. املاک، اتومبیل، کار و غیره

سبحان فروغی، مدیرعامل تپسال، درباره این همکاری و مزایای آن برای تبلیغ‌کنندگان می‌گوید: «واقعیت غیرقابل انکار برای صنعت تبلیغات این است که فاصله بین فرصت‌های هزینه برای تبلیغات دیجیتال در مقایسه با تبلیغات آفلاین در حال کاهش است. کسب‌وکارهایی مانند شیپور علاوه بر دیجیتالی بودن، می‌توانند به صورت بلادرنگ نیز نظارت شوند و نقش و جایگاه شناسایی و مشروعیت برند را برای تبلیغ‌کنندگان، مشابه تبلیغات آفلاین، فراهم کنند.

حمیدرضا پاکروان مدیر اجرایی شیپور نیز این همکاری را گامی مهم در جهت توسعه تبلیغات برند در فضای آنلاین می داند.

روابط عمومی تاپسل در این باره می گوید: در شش ماه گذشته آژانس تبلیغاتی دیجیتال تاپسل با هدف دسترسی باکیفیت به ناشران بزرگ و باکیفیت ایرانی برای تبلیغ کنندگان خود، با رسانه های بزرگی از جمله قرارداد همکاری منعقد کرده است. اسنپ ​​کلاب جدیدترین اپلیکیشن مجموعه اخبار و رسانه های دنیای اقتصاد و…

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا