8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardرونمایی از اولین گزارش ایونت‌مارکتینگ ایران: فرصت‌ها و چالش‌های رویدادهای کسب‌وکاری در ایران دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقایق

فیناپ که یک رویداد تخصصی فناوری مالی در ایران است، اعلام کرد که گزارش تحلیلی درباره «تأثیر رویدادها بر تجارت» منتشر خواهد کرد. فیناپ فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرد و همواره به دنبال تأثیرگذاری بر اکوسیستم مالی و فناوری ایران بوده است.

فیناپ درباره گزارش پیش رو خود توضیح می دهد: «فیناپ با طراحی و برگزاری بیش از 23 رویداد و حضور بیش از 8 هزار شرکت کننده از سراسر کشور به عنوان یکی از پیشگامان عرصه فین تک شناخته می شود. انتشار این گزارش نقطه عطفی برای نهایی در تلاش است تا بینشی دقیق از نقش رویدادها در رشد کسب و کار و استراتژی های بازاریابی ارائه کند. این گزارش که در مدت پنج ماه تهیه شده است، تصویر روشنی از وضعیت تجارت ایران ارائه می دهد.

اولین گزارش از بازاریابی رویدادی در ایران با بررسی نظرات 148 نفر از جمله مدیران عامل، مدیران بازاریابی و متخصصان روابط عمومی، به بررسی ابعاد مختلف فرصت ها و چالش های پیش روی کسب و کارها در برگزاری یا حمایت از رویدادها می پردازد.

بخشی از این گزارش با عنوان «تاریخچه فیناپ» حاوی اطلاعات و آماری از 7 سال فعالیت مستمر تیم فیناپ در حوزه فین تک است.

گفته می شود این گزارش در 23 تیر 1403 در رویدادی به نام «درباره رویداد» با حضور 250 نفر از مدیران و متخصصان حوزه های بازاریابی، روابط عمومی و رویدادها در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ارائه می شود.

پس از برگزاری، این گزارش در وب سایت فیناپ در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا