دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardسرویس BNPL یکتاپِی با مشارکت یکتانت رونمایی شد دیام برد
[ad_1]
در سال های اخیر، بسیاری از شرکت های خدماتی BNPL یا اکنون بخرید، بعداً بازی کنید توسعه یافته و بسیاری از مصرف کنندگان نیز با اعتباری که از این شرکت ها می گیرند محصول مورد نظر را خریداری می کنند.
حالا خبرها حاکی از آن است که «اکتاپی» با عنوان B2B BNPL فعالیت خود را آغاز کرده است. اکتوپی در راستای راهاندازی خود توضیح میدهد: «پیش از این، خدمات محلی مشابه در ایران فقط چنین خدماتی را برای خرید مصرفکنندگان ایجاد میکرد، اما اکتوپی این خدمات را برای کسبوکارها بهگونهای ارائه میکند که کسبوکارهایی که به خدمات و محصولات نیاز دارند. از آنها خرید میکنند. سایر مشاغل به روش B2B، می توانند از اکتوپی اعتبار بگیرند و خریدهای خود را از فروشندگان دریافت کنند.”
یکتانت به عنوان شریک استراتژیک گروه یکتوپی حضور دارد. شرکت های این گروه از جمله اکتانت، تریبون و ترایا در حال حاضر به عنوان فروشنده به مشتریان اکتوپی خدمات ارائه می دهند.
اعتبارسنجی کسب و کارها در این سامانه بر اساس پارامترهایی مانند گزارش اعتباری کسب و کار در سیستم بانکی کشور و تعاملات مالی قبلی با «فروشندگان یک مرحله ای» صورت می گیرد و مدت زمان این اعتبارسنجی 5 دقیقه است. همچنین گفته می شود استفاده از این خدمات برای کسب و کار تا سقف 500 میلیون تومان اعتبار به همراه دارد.
در روابط عمومی این مجموعه آمده است: به سوی فروشگاهی تک مرحله ای در آینده. همچنین اطلاعات بیشتر درباره «اکتاپی» هفته آینده و در نمایشگاه الکامپ در سالن 8 تا 9 اعلام خواهد شد.
[ad_2]