دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد: اگر مسئولان مسئولیت اجتماعی خود را میدانستند، امروز با ناامیدی روبهرو نبودیم
[ad_1]
مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد درباره تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس 2024 گفت: سهم جوانان در تبلیغات بسیار ناچیز است و باید این ظرفیت به جوانان داده شود.
عباس محمدیان در مراسم جایزه فارس اینوتکس 2024 در پارک فناوری پردیس درباره تاریخچه تبلیغات سخنرانی کرد. وی گفت: تبلیغات در فرهنگ ایران باستان سابقه ای کهن دارد و امروز پنجاهمین سالگرد این رویداد را جشن می گیریم.
به گفته مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد، سازمان جهانی تبلیغات برنامه های مهمی در حوزه فرهنگی و مانند آن دارد. او همچنین گفت: «پتانسیلی که در تبلیغات وجود دارد در هیچ ابزاری نیست. نسل آینده ما باید از طریق تبلیغات ارتباطی جدا نشدنی با جهان پیدا کند. «سهم جوانان در تبلیغات بسیار ناچیز است و باید این ظرفیت در اختیار جوانان قرار گیرد.
به گفته مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد، ما در اقیانوسی از تبلیغات هستیم که جوانان در حال فراموشی هستند و نسل جوان باید این را به نسل بعد منتقل کنند.
وی در ادامه توضیح داد: تبلیغات سند دائمی هر رویدادی است و اگر رویکرد مدیران ما توجه به تبلیغات و قرار دادن آن در خدمت جریان های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد، مسئولیت اجتماعی مسئولان بسیار بیشتر می شود. اگر کارمندان جایگاه مسئولیت اجتماعی خود را می دانستند، امروز با ناامیدی مواجه نمی شدیم.
به گفته محمدیان، متولیان امر تبلیغات وظیفه بزرگی دارند که نسل اول تبلیغات را با نسل بعدی پیوند دهند.
[ad_2]