8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمدیرعامل آژانس بادکوبه: تبلیغات تلویزیونی میزان اعتماد مخاطب به برند را ۵۸ درصد افزایش می‌دهد – دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 3 دقایق

مدیر عامل آژانس بادکوبه در دومین رویداد NexUp آژانس NexLux گفت: “هنوز 34 درصد از مخاطبان تلویزیون را برای تماشا انتخاب می کنند.” وی خاطرنشان کرد: تلویزیون به دلیل قابلیت اطمینان و هزینه کمتر همچنان بستر مناسبی برای تبلیغات است.

دومین رویداد تخصصی NexUp با موضوع تحول تبلیغات با تاکید بر محتوا در تاریخ 24 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های تلویزیون و رادیو توسط آژانس نکلوکس برگزار شد. امین قوام صدری، مدیرعامل آژانس بادکوبه در این مراسم با اشاره به اینکه 34 درصد از مخاطبان همچنان تلویزیون را انتخاب می کنند، گفت: شعار ما در بادکوبه ارائه راهکارهایی برای شکل دهی و هدف گذاری و البته اثربخشی تبلیغات است او گفت: “داده های Google Trend نشان می دهد که در سال 2022، میزان جستجوی برندها در گوگل به طور مستقیم با میزان تبلیغات آنها در تلویزیون مرتبط است، زیرا تلویزیون هنوز راه خوبی برای برقراری ارتباط با بخش بزرگی از آن است.” جامعه “.

تجارت آنلاین 19 درصد از بودجه تبلیغات تلویزیونی جهانی را تشکیل می دهد

مدیر عامل بادکوبه

به گفته مدیرعامل بادکوبه همچنان اعتبار، ماندگاری بالا و هزینه کم از مهمترین ویژگی های تبلیغات تلویزیونی است. وی همچنین گفت: «طبق تحقیقات نیلسن، در سال 2022، کسب‌وکارهای آنلاینی که عملکردشان قابل اندازه‌گیری است، بیش از 19 درصد از بودجه‌ای را که صرف تبلیغات تلویزیونی در سراسر جهان می‌شود، به خود اختصاص دادند. همچنین، در سطح جهانی، 62 درصد از برندهایی که به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند، از تلویزیون برای تبلیغات استفاده می کنند تا بتوانند به سرعت رشد کنند.

بر اساس شاخص اعتماد قوام صدری، 37 درصد بزرگسالان و 38 درصد افراد 16 تا 34 ساله بیشترین اعتماد را به تبلیغات تلویزیونی دارند. از آنجایی که بسیاری از مردم فکر می کنند تبلیغات تلویزیونی گران تر است، بیشتر به آن اعتماد می کنند. مدیر عامل بادکوب با اشاره به اینکه انتقال احساسات و عواطف یکی از مهمترین ویژگی های انسانی است، تصریح کرد: تلویزیون یکی از بهترین راه ها برای انتقال داستان ها و احساسات برند است. وی درباره این آمار نیز گفت: 58 درصد از احساسات، 62 درصد از سرگرمی ها و 54 درصد از احساسات عاشقانه از طریق تلویزیون منتقل می شود در نتیجه تلویزیون نقش موثری در برندسازی دارد وی با بیان اینکه تبلیغات در شبکه های اجتماعی تاثیر کوتاه مدت دارد، گفت: تبلیغات تلویزیونی بلندمدت است و سال ها بعد در خاطرات می ماند.

مدیر عامل آژانس بادکوبه: تبلیغات تلویزیونی اعتماد مخاطبان به برند را تا 58 درصد افزایش می دهد

بازدهی بالاتر با تبلیغات تلویزیونی

او همچنین درباره مزایای دیگر تبلیغات تلویزیونی گفت: برندهایی که تلویزیون را به عنوان رسانه اصلی خود انتخاب کردند، 20 درصد در تبلیغات آنلاین و 31 درصد در رسانه های اجتماعی عملکرد بالاتری داشتند. وی خاطرنشان کرد: تبلیغات تلویزیونی می تواند در هزینه تبلیغات در رسانه های دیگر صرفه جویی کند. به طور کلی، تلویزیون شما را 43 درصد با کیفیت تر، 50 درصد غنی تر و 58 درصد قابل اعتمادتر می کند.

مدیر عامل بادکوبه با اشاره به اینکه بیشتر جوانان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند، گفت: در این شرایط باید سه ضلع مثلث تبلیغات تلویزیونی را در نظر بگیریم که اولین آن برندها و مسئولان آن ها هستند ، و درک خود سازمان صدا و سیما به عنوان قانونگذار دو ضلع دیگر مثلث تبلیغاتی هستند. وی خاطرنشان کرد: این سه کشور باید همیشه تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، آژانس های تبلیغاتی راه حل های منحصر به فردی را برای استفاده بهتر از تبلیغات تلویزیونی به برندها ارائه می دهند. برندها باید آژانس ها و تلویزیون را هم همراهی کنند چرا که قانونگذار باید راه را آسان کند. وی همچنین توضیح داد: آژانس ها باید جریان نقدینگی را بررسی کنند و شرکتی را که جریان نقدی ندارد وارد تبلیغات پرهزینه نکنند. برندها همچنین باید به مشاوران خود اعتماد کنند و از آنها برای برنامه ریزی مناسب نظر بخواهند. صدا و سیما و مراکز تحقیقاتی نیز باید اطلاعات لازم را در اختیار برندها قرار دهند.

مدیر عامل آژانس بادکوبه: تبلیغات تلویزیونی اعتماد مخاطبان به برند را تا 58 درصد افزایش می دهد

به گفته مدیر عامل بادکوبه باید برنامه های یکپارچه برای برندها ترتیب داده شود. زیرا همه چیز قابل مشاهده نیست و شاخص های رشد دیگری نیز وجود دارد که تلویزیون به راحتی می تواند ارائه دهد. وی از صداوسیما خواست با دنیای آنلاین زاویه نداشته باشد و از ظرفیت آن استفاده کند. علاوه بر این، برای اندازه‌گیری برنامه‌ها به داده‌هایی نیاز است که به عملکرد بهتر آژانس‌ها نیز کمک می‌کند و وظیفه سداو سیمی است که این داده‌ها را در اختیار آژانس‌ها قرار دهد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا