8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمدیرعامل خانومی: هدف بیوتی‌ادز، طراحی مارکتینگ‌پلن برای برندهاست دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 3 دقایق

مدیرعامل شرکت تبلیغاتی خانمی، پلتفرم تبلیغاتی جدید این مجموعه گفت: در واقع می توان گفت که بخش کوچکی از وظایف بیوتی ادز فروش رسانه های داخلی برای بانوان است و هدف اصلی آن ایجاد برنامه ای برای شرکت‌هایی که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می‌کنند تا محصولات را به سرعت بفروشند.»

نشست خبری خانمی به مناسبت دهمین سالگرد این مجموعه و رونمایی از گزارش عملکرد خانمی 1402 برگزار شد و مسعود شاهمرادی مدیرعامل خانمی ضمن رونمایی از گزارش عملکرد این مجموعه در سال 1402 به ارائه خطوط جدید خانمی پرداخت. Beauty Eds یکی از خطوطی است که از ابتدای امسال به خانومی اضافه شده است. خطی که فضای تبلیغاتی را در اختیار برندها و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی قرار می دهد. شاهمرادی درباره این ظرفیت به DM Bird گفت: «تبلیغات زیبایی نسبت به سیاست‌هایی که پلتفرم‌های فروش آنلاین ایران در گذشته داشتند، تفاوت‌هایی دارند. پیش از این، فروشگاه های آنلاین رسانه های خود را در اختیار آژانس ها قرار می دادند تا در اختیار فروشندگان قرار دهند. تفاوت تبلیغات زیبایی با سایر ابزارهای تبلیغاتی در این است که ما داده هایی غیر از رسانه خودمان داریم (که البته به اندازه رسانه در یک زن ارزشمند است). داده های تقاضای کاربر به علاوه داده های عملکرد رسانه خارجی. این داده ها به ما اجازه می دهد تا بازاریابی برندها و تولیدکنندگان را برنامه ریزی کنیم. این با اینکه بگوییم ما فقط رسانه های خودمان را در اختیار فروشندگان قرار می دهیم متفاوت است.”

هدف اصلی ایجاد یک برنامه بازاریابی برند است

مدیرعامل خانومی درباره فرصت‌هایی که بیوتی ادز به فروشندگان ارائه می‌کند، توضیح داد: در واقع می‌توان گفت که بخش کوچکی از وظایف بیوتی ادز، فروش رسانه در داخل خانومی است و هدف اصلی آن تدوین برنامه‌ای برای شرکت‌های آرایشی و بهداشتی برای سریع‌تر شدن آن است. فروش محصولات.”

به گفته شاه مرادی، حنومی با همکاری آژانس های تبلیغاتی این کار را انجام می دهد و خود با رسانه ها سروکار ندارد. همچنین از آژانس های تبلیغاتی معروف کشور نیز رسانه دریافت می کند و برنامه ای برای توسعه رسانه ها و پلتفرم ها ندارد.

مدیرعامل خانومی برای پلتفرم تبلیغاتی Beauty Ads: هدف Beauty Ads ایجاد یک طرح بازاریابی برای برند 1 است.

وی همچنین بیان کرد که Beauty Ads یک پلتفرم مدیریت کمپین است که هم ظرفیت فضای بانوان و هم ظرفیت سایر بسترها را دارد.

خانومی با اشاره به اینکه Beauty Eds حلقه مفقوده در زنجیره عرضه و تقاضا برای خود تولیدکنندگان است، گفت: ما این ظرفیت را ایجاد کردیم و با استقبال خوبی هم مواجه شدیم تا به برندهای نوظهور کمک کنیم تا رشد کنند رسانه های ارزان تر پیش بینی ما کمک به رشد حداقل 20 برند کوچک در سال جاری است.”

رشد هزار درصدی در اینفلوئنسر مارکتینگ

شاه مرادی در ادامه به توضیح اثرات اینفلوئنسر مارکتینگ پرداخت. او توضیح داد: «نمی‌توانیم بگوییم چون تبلیغات اینستاگرامی نداریم، اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران گران است. روندها نشان می دهد که اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت گران شده و رفتار آن نیز تغییر کرده است. نقش اینفلوئنسر مارکتینگ در افزایش فروش محصول مهم است. زیرا از اواخر سال 1401 خود اینفلوئنسرها به رسانه تبدیل شدند. یعنی به جایی رسیده اند که مخاطب می داند در حال تماشای تبلیغات است، اما آن تبلیغات تعاملی هستند و نوعی تجربه کاربری را برای او فراهم می کنند.

به گفته شاهمرادی، اگر زنی در کمپین های خود تجربه کاربری را به اینفلوئنسر مارکتینگ اضافه نکند، هرگز نمی تواند کمپین موفقی داشته باشد. نرخ تبدیل به خرید تبلیغات مستقیم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران نیز هزار درصد افزایش یافته است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا