دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardوبینار رایگان تقاطع هنر و مارکتینگ؛ رویکردهای کاربردی مدیریت هنری در بازاریابی، با مدیر هنری درسا – دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقایق
مدیریت هنری و بازاریابی ممکن است زمینه های جداگانه ای به نظر برسد، اما در واقع به خصوص در دنیای دیجیتال امروزی عمیقاً در هم تنیده شده اند.
مدیریت هنر نقش مهمی در ایجاد محتوای بصری قانع کننده ای دارد که با هویت برند برای انتقال پیام برند و در نهایت بر رفتار کاربر نهایی همسو می شود.
به عنوان مثال، در بازاریابی دیجیتال، مدیریت هنری همراه با ارائه بصری محصولات و خدمات، طراحی وب سایت و کمپین های تبلیغات دیجیتال با ایجاد دارایی های بصری جذاب و منسجم می تواند تجربه کلی مشتری را بهبود بخشد و تصمیمات خرید را تشویق کند.
در وبینار به صورت رایگان من ثبت نام می کنم انجام دادن.
علاوه بر این، مدیریت هنر برند در کانال های آفلاین مانند تبلیغات چاپی، فروشگاه های خرده فروشی و ماشین های مجازی نیز نقش مهمی دارند. صرف نظر از پلتفرم، هدف ایجاد یک برند یکپارچه است که با مصرف کنندگان طنین انداز شود و نتایج قابل اندازه گیری از نظر فروش و تعامل با برند ایجاد کند.
یک معلم
الیکا شاهرودی، مدیر هنری برند درسا درباره خود می گوید: لیسانس مدیریت گردشگری را در علامه و همکارانم را در رشته طراحی پوشاک در دانشگاه الزهرا گذراندم و سپس دوره های مختلف رایگان مرتبط با مد را در ترکیه گذراندم.
می توان گفت که من تجربه کاری متنوعی دارم، از یک روزنامه نگار تجاری بین المللی و توسعه دهنده تجارت گرفته تا تجربه مذاکرات اقتصادی B2B در یک نشریه لندن به نام سال تجاری، تا مدیر هنری دکورها و لباس های تئاتر، مدیر هنری واچار. مجله و تهیه کننده چندین فیلم کوتاه برنده جوایز نیز کارگردانی موزیک ویدئو یا فیلمبرداری کمپین یا بازی در تئاتر و فیلم های کوتاه و غیره را بر عهده داشته است.
ویدئوی وبینار پس از وبینار در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
موضوعات وبینار
1. نشانه شناسی بصری و هویت برند
2. تحلیل تجربی تغییرات خلاق:
3. مفاهیم روانی و رفتاری طراحی بصری
4. ساخت روایت و ارتباط متقاعدکننده
حامیان
بستری برای تعامل و وفاداری مشتری تکه نان
نرم افزار CRM مرد عاقل
[ad_2]