8
دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardکمپین ۳۶۰ فیلم “گارفیلد بیرون از خانه” و CGI جدید کمپانی Sony Pictures دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: < 1 دقایق
Sony Pictures با کمک آژانس تبلیغاتی Archer Troy، کمپین CGI جدیدی را برای “گارفیلد خارج از خانه” اجرا کرده است.
شرکت انیمیشن و سرگرمی سونی پیکچرز در مورد این CGI جدید می گوید: «پس از اینکه گارفیلد در فضای باز بود، او را از صندلی راحتی بیرون آوردیم و به طور قابل توجهی او را در خیابان ها و آسمان مکزیکوسیتی نشان دادیم. بنابراین ما اولین OOH جعلی را ایجاد کردیم که در واقع چندان جعلی نیست زیرا در واقع یک بیلبورد واقعی است. و این یعنی ایجاد یک تجربه کامل برای مخاطب! هم از نظر دیجیتالی و هم فیزیکی.»
این کمپین حرفه ای با عنوان “گارفیلد: خارج از خانه” در آوریل 2024 در مکزیک منتشر شد. این کمپین برای برند سونی پیکچرز توسط آژانس تبلیغاتی Archer Troy ایجاد شد. این کمپین به صورت دیجیتال و همچنین OOH و CGI اجرا شد.
[ad_2]