8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگزارش کمپین دیجی‌فای کلیک ۱۴۰۲، گزارش یک کلیک دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 4 دقایق

دیجی فای یک سیستم سایت سازی فروشگاهی است که کسب و کارها می توانند از آن برای ایجاد سایت برای خود استفاده کنند. سئو و جذب مخاطب با تبلیغات مختلف. دیجی فای به عنوان زیرمجموعه گروه دیجی کالا دو سال است که در صنعت تجارت الکترونیک فعالیت می کند.

سامانه دیجی فای گزارش کمپین «کلیک دیجی فای» را منتشر می کند که در آن به تحلیل دلایل این کمپین، اهداف کمپین و دستاوردهای آن می پردازد.

بخش هایی از آن گزارش را در ادامه می خوانیم. در صورت تمایل می توانید نسخه کامل گزارش را از سایت دریافت کنید این رابطه بخوانش.

کمپین کلیک دیجی فای; از استراتژی تا اجرا

در گزارش از دلایل ایجاد و تولد این کمپین می خوانیم:

یکی از موانع اصلی برای ایجاد یک وب سایت، هزینه اولیه آن در مرحله اول و پیچیدگی فرآیند ساخت در مرحله دوم بود. برای رفع این موانع، تیم محصول دیجی فای دست به کار شدند و تغییراتی در محصول ایجاد کردند یک مغازه دارساخت سایت با دیجی فای کاملا رایگان است. همچنین فرآیند ساخت یک سایت که در ذهن همه بسیار پیچیده و طولانی است، به یک مسیر ساده 6 مرحله ای تبدیل شده است که هرکسی می تواند انجام دهد. همین سادگی و سرعت بود که ما را به ایده کلیک سوق داد. مثل این است که مخاطب می تواند سایت خود را تنها با یک کلیک بسازد که هم سریع و هم رایگان است. محصول جدید دیجی فای به نام کلیک اینگونه متولد شد.”

پیام کمپین؛ “فقط یک کلیک هزینه دارد”

دیجی‌فای در این گزارش دلیل انتخاب پیام کمپین را توضیح می‌دهد: «گام بعدی انتخاب پیام کمپین بود. همانطور که گفتیم دیجی فای کلیک دو ویژگی کلیدی داشت: رایگان و سریع. با در نظر گرفتن این دو ویژگی تصمیم گرفتیم در پیامی که به مخاطبان می رسانیم بگوییم که ساخت سایت بدون هیچ هزینه اولیه و کاملا رایگان انجام می شود و سرعت رسیدن به آن نیز بالاست انگار که در حال رسیدن هستید. آن را با یک کلیک با این پیام، شعار کمپین را هم انتخاب کردیم: «قیمت فقط یک کلیک!» پس از انتخاب پیام و شعار کمپین، باید کانال های تبلیغاتی را انتخاب می کردیم. در بخش نتایج بازاریابی، پیامک ها، بنرها، googleads و کانال های VOD را بررسی کردیم. در بخش شبکه های اجتماعی، دو ویدیوی پرمخاطب تولید کردیم و همچنین تبلیغات اینستاگرامی مختلفی را اجرا کردیم. همچنین در بخش روابط عمومی، پخش گزارش از خبرگزاری های معتبر را در نظر گرفتیم. انتظار داشتیم از دو کانال اول کاربران جذب کنیم و این را هدف خود قرار دهیم. اما ما فقط انتظار آگاهی از کانال روابط عمومی را داشتیم و هدفی برای جذب کاربران از این طریق وجود نداشت.»

گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 1 دارد

دیجی فای در این گزارش هدف این مجموعه را جذب 30500 کاربر اعلام کرد که در نهایت منجر به جذب 58812 کاربر شد و در این کمپین به 192.8 درصد از هدف خود رسید.

گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 2 دارد

مزیت تبلیغات نمایشی و رقابت سخت تبلیغات پیامکی و شبکه های اجتماعی برای جذب کاربران

گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 3 دارد

مشاهده کانال های رسانه های اجتماعی

دو ویدیو برای اینستاگرام با تمرکز بر معرفی کلیک دیجی فای به عموم ساخته شد. یکی از این ویدیوها با کمک و نمایندگی 4 اینفلوئنسر شناخته شده فناوری ساخته شده است و ویدیوی دیگر به سفارش یکی از استودیوهای تولید ویدیو انجام شده است. گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 4 دارد

در این گزارش آمده است که علاوه بر ساخت دو ویدیو، انواع تبلیغات رایج در فضای اینستاگرام نیز برای دیجی فای کلیک اجرا شده است. در مجموع 28 درصد از کل کاربران از این طریق جذب شدند و 16925 کاربر از طریق تبلیغات اینستاگرام در دیجی فای ثبت نام کردند.

کانال اس ام اس را چک کنید

برای تبلیغات پیامکی کلیکی دیجی فای از منابع مختلفی استفاده شده است و یکی از قوی ترین کانال های تبلیغاتی است. 26 درصد از کل کاربران از طریق این کانال جذب می شوند. 170000 نفر روی لینک موجود در پیامک کلیک کردند.

گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 5 دارد

بررسی کانال نمایش

از پلتفرم های مختلف تبلیغات نمایشی دیجی فای کلیک استفاده شده است و انواع تبلیغات بنر، مسابقه، ویدئو، پوش وب، درون برنامه ای و … پیاده سازی شده است. این کانال قدرتمندترین کانال تبلیغاتی دیجی فای بود. 34 درصد از کل کاربران از طریق این کانال جذب می شوند، اما کاربران این کانال نسبت به کانال های دیگر کیفیت بالایی ندارند. در مجموع 252632 نفر روی بنرها کلیک کردند.

گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 6 دارد

روایت هایی از آمار این کمپین

10 ژانویه روز طلایی دیجی فای کلیک: ثبت رکورد با جذب 1930 کاربر و ثبت رکورد ایجاد سایت با تکمیل 283 سایت.

محبوب ترین زمان روز برای ایجاد یک سایت: 7 بعد از ظهر

آقایان پیشگامان سایت سازی با دیجی فای کلیک کنید; نسبت 60 تا 40 درصد مرد به زن ساخت سایت با کلیک دیجی فای

تهرانی ها سایت های بیشتری نسبت به سایر شهرها ساخته اند. در لیست شهرهایی که بیشترین سایت را با کلیک دیجی فای ساخته اند، تهران رتبه اول و پس از آن شهرهای مشهد، کرج، اصفهان و شیراز قرار دارند.

اکثر کاربران دیجی فای سایت های تلفن همراه خود را ایجاد کرده اند. 91 درصد از کاربران سایت را از دستگاه های تلفن همراه می سازند و 9 درصد. از دسکتاپ استفاده کردند.

تقسیم کاربران بر اساس کلاس فعالیت؛ صنعت خیاطی با 14 درصد در صدر صنایع قرار دارد

گزارش کمپین کلیکی دیجی فای; صنعت پوشاک بیشترین سهم را از وب سایت های DigiFi 7 دارد

نسخه کامل گزارش را می توانید از اینجا بخوانید این رابطه استفاده کنید.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا