دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardگزارش کمپین «هزاروچهارصدسین» لیموهاست؛ افزایش عضویت ۱۱ درصدی دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقایق
کمپین “1,400,000 لیمو” برای تشویق مشتریان به افزایش تعامل در 14 مارس 1402 راه اندازی شد و به مدت یک ماه اجرا شد. شرکت کنندگان این کمپین با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت نامه برای هر عضویت جدید از طریق لینک خود 50 هزار تومان هزینه پنل دریافت کردند و این مبلغ تا 500 هزار تومان قابل افزایش است.
استراتژی ‘Member get Member’ در کمپین هزاروچهار دوسین برای افزایش عضویت باشگاه مشتریان استفاده شد و همزمان با راه اندازی کمپین ارجاع، امکانات باشگاه مشتریان معرفی شد.
برای سهولت اشتراک گذاری لینک دعوت (لینک ارجاع) و تشویق بیشتر به تعامل، از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده شد و با ترکیب این دو استراتژی، کارت های شخصی سازی شده به کاربران ارائه شد تا بتوانند علاوه بر دعوت از دوستان خود برای اشتراک گذاری. بخشی از شخصیت آنها در شبکه ها
بازی سازی تاریخی دوره قاجار
بخش گیمیفیکیشن کمپین شامل یک پرسشنامه طنز بود که به شرکت کنندگان کمک کرد رفتار آنلاین خود را بهتر درک کنند. این قسمت با استفاده از کلمه سین به عنوان کلیدواژه مشترک فضای آنلاین و عید نوروز، شرکت کنندگان را به دو گروه سین بد و سین نده تقسیم کرد.
این کمپین با الهام از لحن دوره تاریخی قاجار، ساختار قضایی و دستگاه حکومتی آن زمان توسعه یافت. در این دوره به هر فردی بنا به کارش لقب خاصی داده می شد که امکان ایجاد کنیه های خلاقانه ای مانند سین الدوله، سین سالار، امین السین و غیره را می داد.
در هر کارت با یک متن کوتاه دلیل کسب عنوان به همراه کاریکاتوری از صاحب عنوان در اختیار کاربر قرار می گرفت. آنها می توانند کارت های خود را که با تصاویر و نثرهای دوره قاجار طراحی شده است به همراه لینک دعوت در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین یا اینستاگرام قرار دهند.
در حال رشد است 11 درصد از فروش
Limohost گزارش می دهد که در عرض یک ماه از این کمپین، عضویت Limo Club پنج برابر و فروش نسبت به ماه قبل 11٪ افزایش یافته است. 20 درصد تخفیف در همه طرح های میزبانی و 30 درصد در برنامه های یک ساله از جمله موارد دیگر بود.
به گفته تیم روابط عمومی Limohast، در نهایت، با وجود نتایج مثبت، متقاعد کردن مخاطبان برای تولید و ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) دشوارتر از حد انتظار است. این تجربه نشان داده است که طراحی کمپین هایی که بر این استراتژی تکیه دارند پیچیده تر شده است و نیاز به خلاقیت و نوآوری بیشتری برای جذب و همراهی مصرف کنندگان در این نوع کمپین دارد.
[ad_2]