دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboard۳۰ درصد از مردم انگلستان به تبلیغات اعتماد دارند دیام برد
[ad_1]
به گزارش مارکتینگ ویک، برای اولین بار در یک دهه اخیر، جایگاه تبلیغات از نظر اعتماد مصرف کننده تغییر کرده است. بر اساس این آمار، تنها 26 درصد از مصرف کنندگان بریتانیایی به دولت و رسانه ها اعتماد داشتند، در حالی که این رقم تاکنون به 30 درصد رسیده است.
در حال حاضر صنعت پزشکی با 73 درصد، صنعت بانکداری با 48 درصد، صنعت مخابرات با 43 درصد و صنعت انرژی با 32 درصد همچنان قابل اعتمادترین صنایع در انگلیس هستند.
اعتماد به تبلیغات در بین جوانان 50 درصد و در بین افراد بالای 55 سال 22 درصد است. جالب اینجاست که احتمال اعتماد جوانان به تبلیغات آنلاین چهار برابر بیشتر از افراد بالای 55 سال است.
در انگلستان، تلویزیون با 41 درصد اعتماد مصرف کننده همچنان قابل اعتمادترین رسانه محسوب می شود.
گزارش میانگین اعتماد که توسط انجمن تبلیغات و اتاق فکر Credos منتشر شده است، رابطه بین اعتماد و عملکرد را نشان می دهد. در این گزارش اعتماد به تبلیغات از رتبه هفتم به رتبه دوم رسید.
عوامل مختلفی در این صنعت به افزایش اعتماد کمک کرده است، از جمله کمپین اعتماد سازمان استانداردهای تبلیغاتی (ASA) که اعتماد مردم به تبلیغات پس از مشاهده کمپین دو برابر شد.
استفان وودفورد، مدیر اجرایی انجمن تبلیغات بریتانیا، گفت: “تحقیقات جدید ما نشان می دهد که اعتماد عمومی به تبلیغات، به ویژه در بین جوانان در حال افزایش است و ما باید به سرمایه گذاری در این زمینه ادامه دهیم.”
[ad_2]