10

فوت و فن بلاگر شدن که هیچکس به شما نمی‌گوید!

[ad_1]

چه بخواهید روش‌های بلاگری را در اینستاگرام پیاده کنید، چه یوتوب یا تیک تاک و حتی با طراحی وبسایت شخصی یک پلتفرم انحصاری داشته باشید، در دنیایی که همه گوشی به دست هستند این فرصت را دارید که برند و پرسونای خودتان را خلق کنید. به تعداد آدم‎‌های روی زمین راه و روش برای بلاگری وجود دارد؛ از به اشتراک گذاشتن تجربه‌های شخصی و زندگی روزمره گرفته تا آموزش هنرها و مهارت‌های مختلف، فود بلاگری، تست و بررسی محصولات دسته‌های مختلف (از لوازم الکترونیکی گرفته تا وسایل آرایشی). حتی می‌توانید بدون اینکه شخصاً جلوی دوربین بروید، یک بلاگر موفق باشید!

وسوسه شدید که سراغ بلاگری بروید؟ امروز با راهنمای بلاگری، تمام چیزهایی که باید درباره بلاگر شدن بدانید را باهم بررسی خواهیم کرد. از انتخاب حوزه فعالیت خاص گرفته تا تولید محتوای جذاب و ترفندهای جذب فالوور! (البته در این راهنما قرار نیست استفاده از گیف گربه رقصان را به عنوان روش جذب مخاطب معرفی کنیم… ولی ایده بدی هم نیست، می‌تواند چندتا بازدید بیشتر برای شما به ارمغان بیاورد!)

چگونه بلاگر شویم و پول در بیاوریم؟

چگونه بلاگر شویم و پول در بیاوریم؟

یکی از سؤالاتی که در ذهن تازه واردان به عرصه روش‌های بلاگری می‌رسد این است که آیا بلاگری ارزشش را دارد؟ چطور می‌توان از این راه پول درآورد؟

جا دارد که اشاره کنیم خیلی از بلاگرهای حرفه‌ای که در اینترنت می‌بینید، بلاگر شدن را به عنوان شغل حرفه‌ای خود ادامه می‌دهند. روش‌‌های مختلفی برای کسب درآمد از بلاگری وجود دارد که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.

  1. تبلیغات: بلاگ شما، یک موقعیت تبلیغاتی درجه یک است که می‌توانید از آن درست شبیه بیلبوردهای اتوبان همت برای درآمدزایی استفاده کنید! اگر فضایی را در وب‌سایت یا پیج اینستاگرامتان به تبلیغ‌کنندگان اجاره بدهید. هر بار که بازدیدکننده‌ای روی تبلیغی که در بلاگ شما نمایش داده می‌شود کلیک کند، کمیسیونی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
  2. بازاریابی وابسته (افیلیت مارکتینگ): طرفدار یک برند خاص کفش‌های کوهنوردی هستید یا سر یک اپلیکیشن خاص برای مدیریت کارهای روزانه‌تان قسم می‌خورید؟ می‌توانید آنها را در بلاگتان تبلیغ کنید و بابتش از برند مزد بگیرید! از طریق برنامه‌های همکاری با شرکت‌های مختلف، شریک برندها شوید و هر زمان که شخصی از طریق لینک معرف شما خرید کند، پورسانت دریافت کنید.
  3. محتوای اسپانسری: اینفلوئنسر شوید! اگر صفحه یا سایت شما مخاطبان قابل توجهی جذب کند، ممکن است برندهای مختلف از شما برای تولید محتوای اسپانسری و تبلیغ محصولات یا خدماتشان دعوت کنند. با این کار، بابت تولید محتوا درباره چیزهایی که دوست دارید، درآمد کسب می‌کنید و مخاطبان‌تان نیز منابع ارزشمند جدیدی را کشف می‌کنند.

مراحل شروع بلاگری

دنیای بلاگر شدن، به خاطر انعطاف پذیری‌اش زیباست. قبل از اینکه شروع کنید، وقت بگذارید و درباره صفر تا صد بلاگری فکر کنید. ببینید می‌خواهید چه نوع پیجی داشته باشید. رایج‌ترین انواع بلاگ‌هایی که در پلتفرم‎‌های مختلف وجود دارند، عبارتند از:

  • بلاگ شخصی: این فضا، دفترچه آنلاین شماست. می‌توانید افکار، تجربیات و هر آنچه ذهن تان را مشغول می‌کند را با هرکسی که صفحه‌تان را می‌بیند به اشتراک بگذارید.
  • بلاگ تخصصی: یکی از روش‌های بلاگری این است که عمیقاً به موضوع موردعلاقه‌تان بپردازید!
  • فود بلاگری (بلاگری غذا): با فود بلاگر شدن می‌توانید از هنرهای آشپزی خود رونمایی کنید، برای منوی رستوران‌ها نقد بنویسید یا به دنیای آشپزی ملل مختلف سفر کنید و حتی بننشینید جلو دوربین غذا بخورید و پول دربیاورید.
  • بلاگ مسافرتی: ماجراهای گشت و گذارتان به دور دنیا را ثبت کنید، نکات و ترفندهای کاربردی را با دیگران به اشتراک بگذارید و الهام بخش سفرهای جدید باشید.
  • بلاگری مد و لباس: حس منحصر به فرد استایل خود را به نمایش بگذارید، جدیدترین ترندها را بررسی کنید یا برای هر مناسبتی الهام بخش لباس‌های شیک باشید!
  • بلاگری بدون چهره: نیازی نیست چهره تان را نشان دهید! صفر تا صد بلاگری بدون چهره را یاد بگیرید، هر آنچه را دوست دارید به اشتراک بگذارید و پشت دوربین بمانید. حتی می‌توانید از یک ماسک یا شخصیت خاص برای پنهان نگه داشتن هویت‌تان استفاده کنید.
  • بلاگ تریک و ترفند: مهارت‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. فرقی نمی‌کند آموزش بافتن ژاکت‌ باشد یا ساختن قفسه کتاب؛ با راه‌اندازی یک بلاگِ «خودت بساز» یا DIY، خلاقیت‌تان را شکوفا کنید و خوانندگان را به هنرهای دستی ترغیب کنید. به دیگران آموزش بدهید، الهام بخش آنها باشید و مشهور شوید!

چطوری بلاگری را شروع کنیم؟

برای قدم گذاشتن به این عرصه هیجان‌انگیز آماده‌اید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ راهکارهای بلاگر شدن را بررسی می‌کنیم تا بدانید چطور باید قدم در راه بگذارید!

۱. انتخاب حوزه فعالیت

بلاگ را یک فانوس تصور کنید که مخاطبانی با علایق مشترک را به سمت خودش جذب می‌کند. اولین قدم، شناسایی حوزه‌ کاری‌تان (نیچ) است. یعنی تصمیم بگیرید روی چه موضوعی به طور اختصاصی کار کنید. روی حوزه‌ای تمرکز کنید که درباره‌اش دانش و اشتیاق داشته باشید. این کار، فرآیند خلق محتوا را لذت‌بخش‌تر و به جذب مخاطبانی وفادار کمک خواهد کرد.

۲. انتخاب پلتفرم

برای شروع شغل بلاگری، چند گزینه در اختیار خواهید داشت: می‌توانید یا سراغ رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتوب بروید یا وب سایت شخصی خودتان را راه اندازی کنید. هر پلتفرمی که انتخاب می‌کنید، خانه دیجیتال‌تان خواهد بود. استفاده از رسانه‌های تصویرمحور و پربازدیدی مانند اینستاگرام، شانس دیده شدن بالایی به همراه دارد. راه اندازی وبسایتی که تمام و کمال متعلق به شما باشد هم پرسونای حرفه‌ای‌تر و شانس‌های بیشتری برای کسب درآمد در اختیارتان قرار خواهد داد.

۳. انتخاب نامی جذاب

نام صفحه یا سایت شما، هویت آن خواهد بود و اولین برداشت برای توجه مخاطب تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. نامی به یاد ماندنی، جذاب و مرتبط با حوزۀ فعالیتتان انتخاب کنید. نام باید کوتاه، شیرین و ساده باشد تا مخاطبان به راحتی شما را پیدا کنند!

۴. طراحی فضای دیجیتال

هرچقدر روی اهمیت اولین برداشت از شما در دنیای آنلاین تأکید کنیم، کم گفته‌ایم! پیج‌تان را طوری طراحی کنید که از نظر بصری جذاب، کاربرپسند و منعکس کننده هویت برندتان باشد. از قالب‌های اسلاید، استوری و پست کارو برای اینستاگرامتان استفاده کنید، header و تامبنیل‌های یوتیوبتان را زیبا و گویا انتخاب کنید و قالبی زیبا برای سایت‌تان به کار ببرید که برای مخاطبان جذابیت داشته باشد و همزمان، نمادهایی از پرسونای شما را نمایش بدهد.

۵. خلاق باشید!

می‌رسیم به فان‌ترین بخش ماجرا، یعنی خلق محتوا! محتوای شما می‌توانید مقالات آموزنده، استوری‌های گیرا، تصاویر خیره کننده یا ویدیوهای جذاب باشد، بر ارائه محتوای باکیفیت که با مخاطب شما همخوانی دارد، تمرکز کنید. اصول بلاگری برای تولید محتوای باکیفیت، در یک کلام این است: از خلاق بودن نترسید. ببینید رقبای شما با چه ترفندهایی مخاطب جذب می‎کنند، و بکوشید تا با متفاوت بودن، از آنها جلو بزنید و جامعه هدف خودتان را جذب کنید. اگر نیاز به سفارش تولید محتوا دارید، تیم نجوانت می‌تواند بالاترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد.

۶. تبلیغ، تبلیغ، تبلیغ!

خجالتی نباشید! برای بلاگر شدن و جذب مخاطبان فراوان باید بلاگتان را در کانال‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌های آنلاین و در پیج بلاگرهای دیگر تبلیغ کنید. هر چه بیشتر برای تبلیغات مایه بگذارید، دامنه نفوذتان گسترده‌تر خواهد شد و جامعه فالوورهای بزرگتری به دست خواهید آورد.

۷. ارتباط دوستانه با مخاطبان

مخاطبان، روح پیج یا سایت بلاگری شما هستند. چیزی که بلاگر شدن را لذتبخش می‌کند، تشکیل یک جامعه طرفداری (فن بیس) است. به کامنت‌ها پاسخ دهید، لایکشان کنید، به سوالات فالوورها جواب بدهید و در بحث‌های کامنتی شرکت کنید.

۸. آنالیز و سازگاری

بلاگری یک پروسه یادگیری مداوم است. با استفاده از ابزارهای آنالیز و مدیریت، عملکرد بلاگتان را بررسی کنید و ببینید کاربران چه چیزی را می‌پسندند، به کدام پست‌ها واکنش بهتری نشان می‌دهند و چه محتوایی را با دیگران به اشتراک می‌گذارند‌. حواستان به استراتژی‌ها و الگوریتم‌ها باشد تا از قافله عقب نمانید و در مسیری رو به رشد پیش بروید.

۹. صبر و پشتکار

موفقیت در بلاگر شدن، زمان و تلاش می‌طلبد. ابتدای کار همیشه کند پیش خواهد رفت اما ناامید نشوید. به تولید محتوای باکیفیت، ادامه بدهید، ذوق و شوقتان را از دست ندهید و بابت موفقیت‌هایی که به دست می‌آورید ذوق کنید! بلاگری، برند و پرسونای منحصر به فرد شما را به دنیا معرفی می‌کند. از لایک و کامنت نگرفتن نترسید، با قدرت پیش بروید تا جهان شما را بشناسد!

فوت و فن‌های تولید محتوای جذاب!

این اصل در راهنمای بلاگری را آویزه گوش‌تان کنید: محتوا، جوهره و جان بلاگ شماست! تصاویر باکیفیت، ویدیوهای خوش آب و رنگ و عنوان‎‌هایی که مخاطب را قلقلک می‌دهند تا رویشان کلیک کند، برای رشد و بقای بلاگ شما حیاتی خواهد بود. اما چگونه می‌توان محتوای استاندارد و باکیفیتی تولید کرد که کاربران را به کلیک و دنبال کردن فعالیت بلاگ شما ترغیب کند؟ ایده‌های بلاگری زیر، قطره‌ای از دریای روش‌های بلاگری هستند که به شما کمک می‎‌کنند تا استارت کار را با قدرت بزنید.

  • عنوان‌های جذاب: عنوان صفحه یا سایت و کپشن‌هایتان را مانند تریلر یک فیلم در نظر بگیرید! عنوان باید مخاطب را ترغیب کند تا رویش کلیک کند و از داستان محتوایتان سردربیاورد. استفاده از المان‌های خنده‌دار، رازآلود، کنجکاو کننده و غیرمتعارف می‌تواند برای جذب مخاطب مؤثر باشد.
  • مخاطب شناس باشید: مشکلات و چالش‌های رایج مخاطبان خود را شناسایی کنید و بدانید با چه هدفی به صفحه شما می‌آیند. محتوایی بسازید که اطلاعات دلخواهشان را در اختیارشان قرار بدهد، سرگرمشان کند و لبخندی به لبشان بیاورد!
  • تولید محتوای تصویری حرفه‌ای: انسان به طور ذاتی عاشق جلوه‌های تصویری زیباست. چه به طور دیجیتالی تصویر می‎‌سازید و چه عکاسی می‌کنید، حسابی وقت بگذارید و مطمئن شوید محتوای تصویری‌تان حس خوبی در بیننده به وجود بیاورد. برای بلاگر شدن باید تکنیک‌های عکاسی، نورپردازی و کامپوزیشن تصویر را یاد بگیرید.
  • ویدیو بسازید!: طبق آمار، ۶۰ درصد کاربران محتوای ویدیویی را به تصاویر ترجیح می‌دهند. اگر می‌خواهید در پلتفرمی مانند اینستاگرام و یوتیوب رشد کنید، ولاگری (بلاگری ویدیویی) را در برنامه قرار بدهید! از ایده‌های محتوای ولاگ استفاده کنید، نکات فیلمبرداری برای ولاگ را بیاموزید و از استفاده از انواع نرم افزار ویرایش ویدیو نترسید. ریل‌ (reel)، ویدیوهای کوتاه و بلند یوتیوب بسازید.

اینستاگرام و یوتوب، دو پلتفرم قدرتمند برای بلاگرها

اینستاگرام و یوتوب در عرصه محتوای بصری پیشتاز هستند. اما چه می‌شود اگر قدرت روایتگری بلاگ را با جذابیت بصری این پلتفرم‌ها ترکیب کنیم؟ اینجاست که دنیای هیجان‌انگیز «ولاگ» یا بلاگری ویدیویی وارد داستان می‌شود و فرصت‌هایی طلایی به همراه می‌آورد!

روش‌های بلاگری اینستا

پلتفرم تصویرمحور اینستاگرام، همین حالا هم مخاطبان فراوانی در سراسر جهان دارد و منتظر شماست که پرسونای خودتان را معرفی کنید و با محتوای منحصربفرد و متفاوت، به اینفلوئنسر بعدی تبدیل شوید! می‌خواهید چندتا از مؤثرترین روش های بلاگری در اینستاگرام را بدانید؟

  • محتوای تصویری زیبا در قالب پست‌های اسلایدی، ویدیویی و ریل تولید کنید. اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا روایتی بصری بسازید، توجه مخاطبان را جلب کنید تا ترغیب شوند که سراغ باقی محتوایتان بروند.
  • از ویژگی‌های قدرتمند اینستاگرام مانند لایو استریم برای پرداختن عمیق‌تر به موضوعات بلاگتان بهره ببرید. پشت صحنه‌های جالب به اشتراک بگذارید، ویدئوهای آموزشی کوتاه بسازید یا لایو پرسش و پاسخ برگزار کنید تا تعامل و ارتباط بیشتری با مخاطبان بگیرید.
  • از هشتگ‌های مرتبط برای ارتباط گسترده‌ با مخاطبان استفاده کنید. به کامنت‌ها و دایرکت‌ها توجه کنید، جواب فالوورها را بدهید و رفتاری دوستانه و محترمانه داشته باشید تا به عنوان یک پرسونای حرفه‌ای شناخته شوید.

ترفندهای بلاگری در یوتوب

قصد دارید محتوای مفصل‌تر و با محوریت ویدیو بسازید؟ یوتوب پلتفرمی است که به دادتان می‌رسد! این شمایید که باید تصمیم بگیرید هدفتان از بلاگر شدن چیست و می‌خواهید به عنوان چه نوع پرسونایی شناخته شوید. یوتوب امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • با ساخت ویدیوهای طولانی‌تر، به شکلی جامع به موضوعات موردعلاقه‌تان بپردازید. آموزش، نقد و بررسی، ویدیوهای ری‌اکشن، گیمینگ و معرفی محصول طرفداران زیادی در میان مخاطبان ایرانی و خارجی دارند.
  • با استفاده از تصاویر باکیفیت، روایت واضح و تکنیک‌های تدوین و ولاگری، ویدیوهایی بسازید که مخاطبان را همزمان آگاه، سرگرم و ترغیب کند.
  • با رشد کانال یوتوب، می‌توانید به‌عنوان متخصص حوزه خودتان شناخته شوید. به این ترتیب فرصت‌های هیجان‌انگیزی برای کسب درآمد از بلاگری، تبلیغات، اسپانسرینگ یا حتی فروش محصولات و خدماتتان به روی شما باز خواهد شد.

کدام یک برای بلاگری بهتر است؛ سایت یا پیج اینستاگرام؟

کدام یک برای بلاگری بهتر است؛ سایت یا پیج اینستاگرام؟

اینستاگرام (و حتی یوتوب) پلتفرم‌های وسوسه‌کننده‌‌ای برای بلاگر شدن هستند. اما زمانی که خودتان را به عنوان یک بلاگر معرفی می‌کنید، هیچ چیز مانند یک وبسایت اختصاصی جلوه‌ای حرفه‌ای و پرستیژی درجه یک به شما نمی‌دهد! نگاهی به دلایل زیر بیندازید تا متوجه شوید چرا راه اندازی وبسایت، بر تمرکز انحصاری روی فعالیت در یوتوب و اینستاگرام ارجحیت دارد.

۱. مالکیت و کنترل محتوا

بلاگری در اینستاگرام و یوتوب مانند این می‌ماند که خانه‌ای زیبا روی زمینی اجاره‌ای بسازید. هر پلتفرم قوانین خودش را دیکته می‌کند، می‌تواند الگوریتم‌ها را تغییر دهد و حتی بدون هشدار محتوایتان را حذف کند. اما در وبسایت خودتان، شما صاحبخانه هستید! صفر تا صد کنترل فعالیت، ریخت و قیافه پلتفرم و نحوه فعالیت کاملاً دست شماست.

۲. فعالیت حرفه‌ای و تخصصی

اینستاگرام بر بازه‌های توجه کوتاه و لحظات گذرا تمرکز می‌کند. شاید برای آپدیت‌های لحظه‌ای عالی باشد، اما برای ارائه محتوای عمیق‌تر با مشکل مواجه می‌شود. داشتن یک وبسایت به شما امکان می‌دهد مقالات دقیق‌تری بنویسید، ویدیوهای تخصصی بسازید و برند خودتان را داشته باشید.

۳. پتانسیل بازدید بیشتر در سایت

زیاد پیش می‌آید که در اینستا و یوتوب به دنبال مطلب خاصی بگردیم و دست خالی بیرون بیاییم. این به دلیل عملکرد خاص و محدود جستجو در این پلتفرم‌هاست. اما تمام محتوای سایت شخصی، توسط موتورهای جستجوی داخل سایت و گوگل ایندکس می‌شود و شانس دیده شدنش چندین برابر بیشتر خواهد بود. به این ترتیب کاربران حتی با جستجو در گوگل هم می‌توانند شما را پیدا کنند؛ اتفاقی که در اینستاگرام به ندرت می‌افتد!

۴. گزینه‌های متنوع برای کسب درآمد

بلاگر شدن با وبسایت،‌ فرصت‌های درآمدزایی بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید فضای تبلیغاتی اجاره بدهید، محصولات یا خدماتتان را بفروشید، محتوای درجه یک برای جامعه مخاطبان‌تان ارائه دهید یا حتی اسپانسر دائمی پیدا کنید. گزینه‌های کسب درآمد در اینستاگرام محدود است و شما را وابسته به همکاری با برندها و افیلیت مارکتینگ می‌کند که کنترل کمتری رویشان دارید و آورده پایین‎‌تری هم به دنبال خواهند داشت.

سایت بلاگری اختصاصی، قلمرو امپراتوری دیجیتال شما!

اینستاگرام پلتفرم فوق العاده‌ای برای به اشتراک گذاری زندگی و حرفه شماست، اما زمانی که صحبت از روش های بلاگری حرفه‌ای با تأثیری ماندگار به میان بیاید، به رویکردی اصولی‌تر نیاز خواهید داشت.

با این حال، ایجاد یک وبسایت موفق فراتر از صرفاً تولید محتوای عالی است. باید پلتفرمی خوش ساخت و بهینه داشته باشید تا هم رضایت کاربران را جلب کند و هم توجه موتورهای جستجو را، به ویژه آقای گوگل. فعالیت طبق یک استراتژی استاندارد با موفقیت اثبات شده، شانس شما را برای دیده شدن و ساخت یک پرسونای موفق بالا خواهد برد. اما همه این‌ها، به دانش فنی و تجربه فراوان نیاز دارد. اگر سابقه‌ای در عرصه طراحی سایت نداشته باشید، چه باید کنید؟!

اینجاست که تیمی باتجربه و کارکشته مانند نجوانت وارد داستان می‌شود! معماران این آژانس دیجیتال مارکتینگ، قلمرو آنلاین شما را خلق خواهند کرد و تریبونی همه‌چیز تمام در اختیارتان خواهند گذاشت تا ابراز وجود کنید و به عنوان یک شخصیت بلاگر محبوب شناخته شوید. می‌خواهید بدانید نجوانت در مسیر بلاگر شدن چه کمکی به شما می‌رساند؟ لیست زیر را ببینید!

  • طراحی وب‌سایت: طراحان باتجربه و زبردست این تیم، وب‌سایت‌هایی زیبا و کاربرپسند خلق می‌کنند که هویت منحصربه‌فرد شما را به نمایش بگذارد. پیمایش آسان و تجربه‌ی کاربری روان، مخاطبان را وادار می‌کند تا حسابی وبسایت شما را شخم بزنند و پای ثابت بلاگتان شوند تا از جدیدترین پست‌هایتان عقب نمانند.
  • تولید محتوا: خلاقیت‌ و مخاطب شناسی، دو سلاح اصلی نویسندگان این تیم برای جلب نظر مخاطبان است. خلق مقالات تخصصی و حرفه‌ای، سناریونویسی برای ویدیوها و کپشن نویسی را به نجوانت بسپارید تا خودتان هم از کیفیت محتوایی که تحویل می‌گیرید به وجد بیایید!
  • خدمات سئو: این وبسایت زیبا و محتوای جذابش باید دیده شود تا برای شما درآمدی داشته باشد! متخصصان سئوی نجوانت به خوبی با الگوریتم‌های گوگل آشنا هستند. محتوای وب‌سایت و ساختار آن را بهینه‌سازی می‌کنند تا بلاگتان در نتایج جستجو، به بالاترین رتبه‌ها برسد. به این ترتیب در صدر صفحه اول گوگل قرار خواهید گرفت و بازدیدکنندگان بیشتری مشتاق و کنجکاو می‌شوند تا ببینند شما که هستید و چه کار می‌کنید!

اما تیم دیجیتال مارکتینگ نجوانت، به راه اندازی وبسایت اکتفا نمی‌کند بلکه معتقد است برای موفقیت، بایستی رویکردی جامع برای خلق حضور آنلاین‌تان داشته باشید. ادمین‌های متخصص و باتجربه شبکه‌های اجتماعی این تیم، صفحه‌های شما در اینستاگرام، یوتوب، تیک تاک و هر پلتفرم دیگری را مدیریت و نظارت خواهند کرد. پاسخگوی تعاملات با کاربران خواهند بود و با ارائه آمار و دیتا از رفتار کاربران و بازدهی پیج، شما را در جریان وضعیت رشد برند بلاگری‌تان قرار خواهند داد.

جمع بندی

ارائه راهنمای بلاگری از ما بود، حالا تصمیم با شماست که برای بلاگر شدن چه مسیری را درپیش بگیرید و چه حرکتی بزنید. اینستاگرام و یوتوب، جرقه‌هایی از این پتانسیل را به شما نشان می‌دهند اما یک طراحی سایت وبسایت مجله ای، به بلاگتان قدرتی می‌بخشد که شخصیتی ماندگار از شما خلق کند. طراحی وبسایت پرسرعت، سکوی شما برای پرورش مخاطبان وفادار، تثبیت جایگاه به عنوان یک بلاگر متخصص و حتی پول درآوردن از علاقه دیرینه‌تان است.

فراموش نکنید که داشتن یک وبسایت رویکردی استراتژیک، دانش فراوان و تجربه می‌طلبد. اما لزومی ندارد در این مسیر تنها باشید! با تیم دیجیتال مارکتینگ نجوانت، با تیمی جوان و خوش ذوق از طراحان وبسایت، متخصصان سئو و تولیدکنندگان محتوا همراه شوید. این تیم سایتی برای شما طراحی خواهد کرد که نه تنها زیباست و تجربه‌ای لذتبخش برای کاربران‌تان فراهم می‌کند، بلکه استراتژی‌ها و روش‌های بلاگری خفن برای جذب مخاطب و تبدیلشان به طرفداران شما خواهد داشت.

با تمام این اوصاف، آیا منطقی است که به درخشش زودگذر اینستاگرام بسنده کنید؟! البته که نه! همین امروز با تیم نجوانت تماس بگیرید تا نرسیده به نیمه دوم سال، یک بلاگر موفق باشید و ویدیوهایتان بین مخاطبان دست به دست شوند!

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا